کش زن ماسک

Image

شرکت مکاترونیک آریا گستر با توجه به نیاز روز کشور در مبازره با بیماری منحوس کرونا،  تولید دستگاههای مرتبط را در دستور کار خود قرار داد. در فرآیند پیشگری در مبارزه با بیماری کرونا در درجه اولویت بالایی قرار دارد و ماسک یکی از مهمترین ابزارها برای کنترل بیماری کرونا میباشد.

طبق بررسی های صورت گرفته در فرآیند تولید ماسک، کشزنی ماسک یکی از فرآیندها زمانبر میباشد. بنابراین با توجه به تجربه و دانش خود اقدام به طراحی و ساخت دستگاه کشزن ماسک نیمه اتوماتیک با فن آوری آلتراسونیک(دوخت التراسونیک) کردیم. این دستگاه به نحوی طراحی شده است که کارکرد کاربر با این دستگاه سریع، آسان و راحت باشد. در این دستگاه از قطعات با برندها معتبر استفاده شده است.

از مهمترین و اساسی ترین بخشهای این دستگاه فن آوری التراسونیک(هورن و ژنراتور آلتراسونیک) آن میباشد که توانایی ارائه خدمات پس از فروش برای این محصول یکی از نکات اساسی و تمایز شرکت مکاترونیک آریا گستر در ارائه این محصول است. سیستم التراسونیک به کار گرفته شده در این دستگاه از یک هورن فولادی بلوکی 11 سانتیمتری به همراه یک ژنراتور 2000 وات با فرکانس کاری 20 کیلوهرتز است.  ژنراتور دستگاه توانایی کار به صورت پالسی و و دائم کار را دارد. اما برای افزایش عمر سیستم التراسونیک سیستم در حالت پالسی و بر اساس دستور سیستم کنترل کار می­کند. برای عیب یابی سریع دستگاه منوی کنترل دستگاه فارسی طراحی شده است تا کاربر بتواند به راحتی با آن ارتباط برقرار نماید و مشکل احتمالی را رفع نماید.

01

قابلیت برش کش و دوخت ماسک به صورت همزمان

2

فارسی بودن منوی کنترل صفحه نمایش

3

دارای منو تنظیم و عیب بابی سریع

4

با سرعت بالای کاری( حداقل سرعت 15 عدد ماسک در دقیقه )

5

هورن و ژنراتور دیجیتال 2000 وات فولادی

6

دارای خدمات و گارانتی پس از فروش

عملکرد دستگاه کش زن ماسک

با تماس بگیرید

ما در شرکت مکاترونیک آریا گستر به شما در انتخاب و خرید انواع دستگاه مورد نیازتان کمک کنیم و در تمام مراحل انتخاب، طراحی، استفاده از سیستم ها در کنار شما هستیم.
برای کسب اطلاعات بیشترو مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

تلفن
031-3131-59
فکس
031-3131-5
شبکه های اجتماعی
0922-215-9232